Facebook Twitter

Runningman Lover

Tuesday, June 24, 2014 | 10:55 PM | 0 Element(s)
Menjaga hati seorang kawan lagi susah dr jaga hati boyfriend. aku cakap berdasarkan pengalaman aku sekarang. k, aku nk citer la ni kan. dia rasa apa yang dia buat, semua betul. apa yang aku buat semua salah. aku selalu kena makin hamun, dibuli dan diabaikan bila xdiperlukan. kau rase? ohmggod. sakit hati oke. tp aku senyap je, sbb xnak cari gaduh. dia suruh aku buat apa2, aku buat je. tp dia? mintak tolong pegi teman ambik air pun malas. dk arah orang sana sini. ingt boss? aku dh xtahan oke. nk ckp yang aku xsuka perangai dia kan melenting pulak. lgpom, kalau aku gadoh ngan dia, automatik geng aku yang lain xnak kawan ngan aku jgk. ye la , dia kan boss. dia xsedar lg ke, yang dlm geng kitorang. aku lah yg selalu tolong dia, jaga hati dia. kalau yang lain, terus masam muka. aku xnak tunjuk yg aku ni sakit hati sbb dia pernah ckp dia xkan hiraukan semua tu. haritu dia salah faham ngan aku. benda kecik je pom. tp dibesar2 kan. ala, dia tu kalau ada rahsia, bkn bgtau aku pom. bagitau orang lain jgk. aku nk berahsia skit pom xleh. terus kecik hati. apa semua ni? ya allah, lambat lg ke nk abis sekolah? aku dh xtahan. btw, aku rindu kengkawan sekolah rendah. bff aku yg dh ke sekolah lain tu. dia je fhm aku. dia fhm saat aku sedih atau pun gembira. ya allah, engkau kuatkanlah hamba mu yang lemah ini. aminn
Friday, April 25, 2014 | 3:29 AM | 0 Element(s)
pernah tak kau terfikir yang kau ni terlalu ego?
ego dalam semua hal.
aku selalu kena mengalah ngan kau.
kau pulak, nak dilayan macam kau tu boss.
sedarkah kau? yang kau dah kecilkan hati aku?
kau asyik suruh aku buat tu , buat ni.
bukan aku jer, yang kau suruh. kengkawan yang lain pun kau suruh.
aku penat hari2 kau buat aku macam ni.
bila ditegur, kau melenting kat aku balik. sebab tu, aku malas nk bersuara bila kau suruh aku buat apa2.
 kekadang kau pinggir kan aku bila kau jumpa geng kau. 
mungkin aku kena belajar duduk sensorang lepas ni.
orang fikir, aku xkecil hati dengan apa yang kau buat kat aku, sbb setiap kali buat aku mcm tu
aku senyum dan ckp apa2. 
hanya segelintir je faham, situasi aku tu.
tapi diorang hanya dpt ckp "sabar lah" "buat dek jer"
Ya Allah, Engkau kuatkanlah aku. 
jadikanlah aku seorang yang tabah dan penyabar.



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E