Facebook Twitter

Runningman Lover

Friday, April 25, 2014 | 3:29 AM | 0 Element(s)
pernah tak kau terfikir yang kau ni terlalu ego?
ego dalam semua hal.
aku selalu kena mengalah ngan kau.
kau pulak, nak dilayan macam kau tu boss.
sedarkah kau? yang kau dah kecilkan hati aku?
kau asyik suruh aku buat tu , buat ni.
bukan aku jer, yang kau suruh. kengkawan yang lain pun kau suruh.
aku penat hari2 kau buat aku macam ni.
bila ditegur, kau melenting kat aku balik. sebab tu, aku malas nk bersuara bila kau suruh aku buat apa2.
 kekadang kau pinggir kan aku bila kau jumpa geng kau. 
mungkin aku kena belajar duduk sensorang lepas ni.
orang fikir, aku xkecil hati dengan apa yang kau buat kat aku, sbb setiap kali buat aku mcm tu
aku senyum dan ckp apa2. 
hanya segelintir je faham, situasi aku tu.
tapi diorang hanya dpt ckp "sabar lah" "buat dek jer"
Ya Allah, Engkau kuatkanlah aku. 
jadikanlah aku seorang yang tabah dan penyabar.



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E