Facebook Twitter

Runningman Lover

Thursday, August 18, 2011 | 10:00 PM | 2 Element(s)
assalamualaikum semua,
macam mana hari ni sihat tak?
alhamdulillah kalau semua sihat..
hari ni saya nak kasitau satu benda 
tapi mesti semua dh tau kan 
SENYUM ITU SEDEKAH..
tapi kalau dh tau kenapa susah sangat nak senyum..?
saya dh jumpa ramai yang payah sangat nk senyum,
bila saya senyum kat dia,bknnye dia nak balas balik senyuman tu..
ish,! kn dh xde mood nak senyum kat orng lain..
tapi saya lebih suka orng bls senyum saya dengan ikhlas,bknnye paksa..
TAPI SENYUM BIARLAH KENA PADA TEMPAT..
senyum lah pabila bertemu kawan
bknnya susah sangat nak senyum kan..
SENYUM TAK PERLU KATA APA2,\ciplak lirik lagu kejap,/



senyum itu kan indah,jadi senyumlah ~
*tp jangan terlebih senyum plak,nanti orang pikir kamu sewel..he2





Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E