Facebook Twitter

Runningman Lover

Wednesday, October 19, 2011 | 6:44 PM | 1 Element(s)

assalamualaikum..
hari ni pagi - pagi lg aku dh buat entry , hehe
excited lah katekan . 
mau x excited, smlm aku mimpi yoseob jadi abang ipar aku lah , auw !
pegi jalan sama-sama,pegi shopping sama-sama, makan pom sama-sama . 
yg xleyh blah nya dia boleh ckp melayu , haha
dh berapa kali dh aku mimpi benda yg same , tp lain episod lah . haha
yang aku bengangnye nape yoseob  mesti kawin ngn kakak aku?
kenapa bkn aku? *terserlah kecemburuanku*
alah, abng ipar pom abng ipar lah janji dpt jumpe dia . 
waduh ! tidak dpt ku byngkan kalau semua nieyh jd kenyataan..
mesti aku dk terlompat-lompat kegembiraan
*walaupom yoseob dirmps oleh kakak aku * 
ini semua berkat aku dgr lagu dia sebelom tido lah nieyh.
kan dh dapat mimpi sal dia . jumpe dlm mimpi pom jdilah . hehe





Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E