Facebook Twitter

Runningman Lover

Friday, June 22, 2012 | 8:04 PM | 0 Element(s)
assalamualaikum wahai blogger-blogger sekalian.. kelmarin aku baru je balik dr kem , bez kot ! *walaupun byk buat aktiviti sendiri . that momment bile abang form 5 tu pegi jgk . hew hew , *sengeh2 dpn lappy .  hey2 ! kami kaum hawa tido dalam chalet tau , kelas gitu . walaupun pada hakikatnye dlm satu bilik tu , ade 6 orang manusia . ia membuatkan aku lemas . kaum adam plak tido dalam khemah . tido dlm khemah baru best sbb t'serlah skit camping2 nieyh , hew hew . time mlm kebudayaan tu , group 3 (group aku) kena berlakon . that momment bile kwn aku tampar betul-betul classmate aku , merah der pipi dia , kesian sgt . hey2 ! pipi merah2 pom kitorang menang tau ! hehe *bangga..
meyh godek2 skit gambar time aku dan geng2 aku pegi kem tu . 

                                                 budak yang perasan macho . ek ?

hey2 ! aku syng kawan2 aku . yg tgh tu aku yer , yg pakai bju pngkap tu farysah & sorang lg tu t-qah .

                                                               muke takut , haha

                                                         budak2 cumil !

                                                 muke baru bangun tido , hehe . 

p/s: kem pengakap memang the best walaupom pada hakikat nye aku pbsm . kuang2 , 



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E