Facebook Twitter

Runningman Lover

Wednesday, May 1, 2013 | 12:06 AM | 0 Element(s)
hye uolllss. korang pun mesti ada bff kan? macam aku la. sapa bff aku?
of course la si hilmi ngan noyen kan. diorang annoying, weird dan lain-lain.
hehe, diorang dah ada yang punyaaaa.
untunglah ada orang sayang. 
aku? mak bapak aku lah sayang aku kan. haha
single and single again. but not forever alone.
nie picture bila kitorang together. hewhewhew

                                          let's go crazy, crazy,crazy, till we see the sun !

                                                      
                                                      nie time kitorang pegi kem pbsm.
                                                              let's crazy together !
                                                   muka kami nak seiras kan? hehe, xoxo


                       hilmi jadi yuna time malam kebudayaan. dia wakil dari sekolah ahmad maher.

                                  hahaha, gambar ni xleh blah. terlalu gedikx kau hilmi






Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E