Facebook Twitter

Runningman Lover

Monday, May 27, 2013 | 10:01 PM | 0 Element(s)
nak citer serba sedikit pasal kem haritu. hehe,
ekceli aku xnak pegi pun kem tu,nak packing pun malas.
siap bagitau senior aku lagi, yang aku xnak pegi.
lepas tu, dia cakap crush aku pegi, aku dengan berbesar hatinya
rajinkan diri packing baju-baju aku. hewhewhew, semangat bebenor aku ni.
senior aku ngan crush aku tu satu unit. diorang masuk briged bakti.
agak best jugakla kem ni, even aku xtido dalam khemah igloo tu. 
time sesi perkenalan, fesi kejam ! diorang kenakan aku.
diorang suruh aku kenalkan nama, dah mcm xde orang lain dia nk panggil.
padahal diorang dah kenal aku. hampeh!
nasib baik time tu gelap, orang xberapa nak nampak aku, kuranglah skit rasa malu tu.
kena jerit kuat-kuat pulak tu nama penuh ngan nama glamor.
amat memalukan bila keesokan harinya, crush aku panggil aku kakcik !
saya ok, saya dah besar.
hari pertama, aku ngan crush aku pakai hijau. chopps! xde janji pun nak pakai kaler tu.hehehe,
time malam kebudayaan pulak, aku ngan crush aku pakai baju kaler putih merah. ini pun xde janji apa2.
hehehe, so suwikkkk. kegedikan terserlah. 
sebelum balik tu, dia ada ajak aku bergambar. aku bodoh sebab xnak pegi kat dia. kan dah rugi. hurmm! 
menyesal sampai ke harini. T_T

I wish you are mine :)





Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E