Facebook Twitter

Runningman Lover

Sunday, May 26, 2013 | 10:20 PM | 0 Element(s)
hye uollss, aku noor anis ingin melapor diri. hekhekhek. 
hari khamis sampai lah sabtu, aku ngan bebudak skolah pegi kem.
best ke tak? gilaaa tak best. crush aku pegi sekali ok. hewhewhew
dah la dua hari berturut-turut kaler baju matching ngan dia.
er, oke out of topic.
time pegi kem tu, entah kenapa fone aku buat hal, dia xnak log in masuk twitter.
geram ok geram. hurmm!! 
untunglah noyen kan, dapat fone baru. Blackberry pulak tu.
haritu dia nak mintak BB pin crush aku, tapi aku xbagi.
grr, ini amat berbahaya, kalau diorang BBM.
jealous ok. 
dulu kalau jumpa orang tu, mintak number fone je, sekarang bila jumpa kengkawan
terus mintak id wechat la, ape la. 
kbye, xjeles.
mohon fone aku cepat sembuhh. :'(



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E