Facebook Twitter

Runningman Lover

Thursday, March 13, 2014 | 6:16 AM | 0 Element(s)
Bismillahirrahmanirrahim. Hi assalamualaikum! :)

this month banyak benda yang jadi. happy pluss sedih.
oke, let me tell you guys about it. first, aku nk citer yang sedih dulu. kita feeling2 dulu ye. hehehe
9 mac is the date yang aku and the geng terpakse berpisah ngan ania. our super duper friend.
dia pegi mana? kenapa berpisah? k, dia dh pindah pegi kl. huhu, sedih k. how lucky is her sbb 
kengkawan dia sume sambut kepergian dia. buat majlis tanda diorang sayang and so on. 
semua sedih k. nangis2 bagai. T_T 
tapi time 9 mac tu, kitorang ada keluar ngan ania. kitorang pegi makan kat kfc. 
guess what? my crush pun ada. ohmygee ! perasaan ni dh bercampur dh. sedih pluss happy
dapat jugak ubat rindu aku ni kat dia. hehehe. eh, haritu kan aku dpt hadiah from jie. k, terharu sangat.
then, kelmarin akeng ckp dia nk belikan aku cadbury. aku ingatkan dia main2. rupanya dia betul2 belikan
untuk aku. tersangatlah terharu. thanks ye tinggi. :P
dia bagi time nak balik td.
then, aku jerit kuat2. i've got this from akeng. mohon jeles. then, aqil ngan noyen suruh aku share ngan diorang 
cadbury tu. hahaha, senget sgt.  
 yang ni from akeng. :**
yang ni pulak from jie. :**
thanks uolls. 
k, that's all from me. so, bye :D



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E