Facebook Twitter

Runningman Lover

Friday, November 15, 2013 | 12:54 AM | 0 Element(s)
Bismillahirrahmanirrahim. Hi assalamualaikum! :)

 #family4sigma. yang macam harry potter tu, abah kitorang a.k.a ketua kls.
yang depan sekali tu mama kitorang a.k.a penolong kls. hehe,
kami pulak konon-kononnya anak kesayangan diorang walaupun sebenarnya tak.
si ania tu, boleh pulak terselit kat tgh tu. dia budak kls beta.


diorang taknak pandang kamera, huh bajet comel lettew buat gambar candid cam gitu, haha
baik aku jgk, tgk kamera dgn muka yang agak annoying. eh, kesah pulak aku.


 gambar time kls math aritu. gojesnya kami,hahaha. *gojes la sangat*

 say hye to noyen. bak kata jimi " aku ngan noyen ni selalu je together kalau pegi mana2.
datang sekolah skali, pegi kantin sekali, buat gila2 pun skali." adudududu, suwikkan? haha

 yeaa ! ni geng aku. keje kitorang lepak kfc jer. mana taknya memang situ je
paling dkt ngan skolah kitorang. mohon perhati elok2 gambar ni. dan tgk apa yang sama. hehe

 dira selalu ckp yang aku ni suka merosakkan gambar dgn muka annoying aku tu.
eh, bia ahhh. jeles lettew. :P 
 kami awesome dan kami tau itu. family 4 sigma dihati kami :) 

w/ azra. si budak bijak akaun.

Embedded image permalink 
kami kaki karaoke. kalau dalam kls, memang tak sah kalau tak dgr kitorang nyanyi. hehehe
i love them so much. si aqil buat muka poyo, haha xleh blah.
o k, that's all from me. kbye.
xoxo :*



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E