Facebook Twitter

Runningman Lover

Monday, October 28, 2013 | 1:36 AM | 0 Element(s)
Bismillahirrahmanirrahim. Hi assalamualaikum! :)
dengan ini tamatlah sudah peperangan antara aku dan jugak kertas peperiksaaan. 
guess whhat? susah gila soalan prinsip akaun kertas 2. nak nak nangis pun ada. urm urm
aku dah study subjek tu, tapi aku xfaham apa yang aku study.
prinsip akaun aku rasa memang payah nk skor dari ekonomi. hurm, apa apa pun, 
exam is over ! yeaaaaa ! freedom for a while. 
esok budak form 1 hantar buku teks. memandangkan cikgu jijah ngan cikgu jilah ada hal, 
so aku nga the geng yang handle buku teks tu.   
hope, esok tak huru hara lah bilik buku teks tu. hehehe, 
hah ! si klon minho pulak dah hantar buku dia harini. ohemgi ! benci gila
kan best kalau dia hantar esok. hurmm,  ku terima walau sakit hati ~~~
k, abaikan psl klon minho tu. 
btw, aku harap mrkh final exam ok. amin :D 



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E