Facebook Twitter

Runningman Lover

Friday, October 11, 2013 | 1:21 AM | 0 Element(s)

Bismillahirrahmanirrahim. Hi assalamualaikum! :)
lama gila xupdate apa2 kat sini. dah bersawang dh blog ni. huhu
hurmm, aku masih keliru dgn perasaan aku sendiri.  keliru? apa yang aku keliru kan ni? 
so, macam ni story dia. aku dah cuba lupakan 'dia' tapi 'dia' asyik muncul dalam mimpi aku je.
macam mana aku nk lupa kan? hurmm. tapi yang pasti, aku dh boleh slow2 move on.
mungkin dulu, kalau dgr kengkawan aku citer psl dia, aku lah yang excited nk dgr. 
tapi skrang, aku dah mls nk ambik kisah psl life dia. tapi yang aku geramnya kan, ada sorang classmate dia
entah pape la, dia ckp semua classmate dia benci aku. hey ! pe kes ni? pdhal aku mana bergaul pun dgn budak kls dia.
hishh, pelik la aku. pastu classmate dia ckp yg kwn2 dia semua dk mengate aku kalau nampak aku lalu
dpn kls dia. k, aku xtahu sama ada nk percaya ke tak. hurmm, terserah diorang la. yg penting aku xpernah pun nk kacau
hidup diorang.

 selasa punya story pulak, ada budak form 1 ni entah pape jeling kat aku. pdhal aku tak sengaja langgar bahu dia. 
aku siap mintak maaf lagi lps terlanggar bahu dia tu. boleh pulak dia jeling lps tu mrh2 aku. kurang asam betul punya budak. 
baru form 1, dah berlagak samseng. haishh,
aku sebagai senior yang comel lagi kiut ni sbr je la kan ada junior mcm diorang. 'ecece'
btw, aku akan cuba dan cuba untuk lupakan si klon minho. yes ! i can do it. :D 
that's all from me. kbye :* 



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E