Facebook Twitter

Runningman Lover

Monday, October 28, 2013 | 4:44 PM | 2 Element(s)
Bismillahirrahmanirrahim. Hi assalamualaikum! :)
harini dh cukup 1 setengah tahun aku suka si klon minho tu. ala, baru jer lagi. hehe
\mengada nya aku/
aku harap dia tau yang aku masih tunggu dia. urm, kalau dia tau pom of course la dia buat bodoh je kan?
kalau macam tu, baik xyah tau. tapi tapi tapi.......... k, lupakan sbb aku dh lupa apa yg aku nk ckp
SPM dah dekat kan? so, ni lah kesempatan aku, nk msj dia. kononnya 
nk bagi semangat lah kan. cehh ! menyampah betul aku ni, haha.
whateverlah kan ! yang penting aku nk mesej jugak dia. diriku sudah nekad.
hahaha, gilaks !
k, tetiba rindu kenangan dulu. ececece, xleh blah ayat. 
haritu time noyen ada latiha rumah sukan, aku yang baik lagi kiut ni pun nk teman si noyen
pegi latihan tu. sambil2 teman tu, dpt gak aku usha si klon minho gk. hehehe, menyelam sambil minum air la wehh.
k, punyalah lama aku tunggu si klonh minho tu datang. xsampai2 jgk. 
last2, aku baca novel.  eh, tetibe dia lalu depan aku. aku apa lagi, buat2 xnampak la dia.
malu lah kononnya kan, haha. bab2 berlakon aku memang superb. 
*dia datang dkt aku*
him:  erm, rumah sukan tuah jgk ke? nape xpegi padang?
me: eh, bkn rumah sukan tuah. datang ni teman noyen jer.
him: ah? noyen? ohhh. jum teman pegi padang.
me:huh, malaslaa.
him:*senyum* rajin baca buku
me: eh, mestilahh. hahaha
him: k lah , nk pegi padang ni. *senyum
me: *senyum balik*
ohemgi ! ekceli aku malu sebenarnya nk ckp ngan dia. xbiasa lah katakan,haha. 
apa apa pun, melting habis ok ! aku tahan malu jer, nk ckp ngan dia. acah2 cool.
hahaha, tapi benda tu dah jadik kenangan. hurmm, takkan terjadi untuk kedua kalinya. huhu
sedihhhh. ku terima walau sakit hati ~~ 



Welcome


Single and single again . I am single but not forever alone.
Tagboard


Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E